Pieaugošais elektronisko sistēmu komponentu skaits un daudz plašākais elektriskā aprīkojuma klāsts padara automobiļa remontu arvien sarežģītāku. Tas nozīmē, ka kompleksa elektroiekārtas apkalpošana automobilī ietver daudz vairāk nekā vienkāršu bojātas spuldzes vai pārdeguša drošinātāja nomainīšanu. Elektroniskie komponenti ne tikai komunicē viens ar otru, bet dažreiz tie nevar darboties viens bez otra. Tāpēc tikai viena sensora defekts var pat izraisīt visas elektroiekārtas atteici. Bosch Car Service speciālisti ir ideāli aprīkoti, lai risinātu šādas problēmas un vienmēr varat paļauties uz profesionāli veiktu automašīnas remontu.
Elektrisko sistēmu diagnostika
Mums ir zināšanas
Savstarpēji saistīta drošība
Mobilitātes nākotne ir saistīta ar jaunajām elektriskajām sistēmām
Arvien vairāk un vairāk mūsdienu automobiļu tiek aprīkoti ar jaunajām palīdzības un komforta sistēmām. Tomēr šādas inovatīvas tehnoloģijas prasa daudz vairāk jaudas nekā var nodrošināt mūsdienu automobiļu elektriskās sistēmas. Pašreiz izmantotās12 V sistēmas drīz sasniegs savas robežas. Kamēr tās nodrošina maksimāli 3 kilovatus (kW), daudzveidīgajam elektriskajam aprīkojumam nepieciešama aptuveni 800 līdz 1500 W patstāvīga kopējā padeve, bet vislielākās noslodzes brīžos pat divas reizes lielāka. Tas rada milzīgu slodzi elektroiekārtai un ar to saistītajiem komponentiem, piemēram, ģeneratoram vai akumulatora baterijai. Viena no iespējamajām atbildēm būtu pāreja uz jaunu 48 V elektrisko sistēmu ar pieslēgtu slodzi līdz pat 12 kW – un mūsu servisu speciālisti būs pilnībā sagatavoti šādai attīstībai, kad tas notiks